Banii inapoi garantat in maxim 14 de zile de la retur
1. Produsele achiziţionte de pe www.computherm.ro se pot returna in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 14 zile calendaristice de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
2. In conformitate cu dispozitiile art.7 din OG 34/2014 cumparatorul (persoana fizica), nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca constata ca produsul nu corespunde cerintelor sale, are dreptul de a denunţa unilateral contractul in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului. in cazul denunţării, produsul trebuie sa fie insotit de toate accesoriile, manualele de utilizare si eventualele softuri incluse, precum si certificatul de garantie (original), iar cutia acestuia să nu fie deteriorata. Cheltuielile de restituire si comisionul aferent platii intrabancare se suporta de catre cumparator.
3. In conformitate cu prevederile art. 13 din aceeasi ordonantă, rambursarea sumelor achitate pe produs se va face In cel mult 31 de zile de la data denuntării contractului, adica data primirii în depozit al produsului.
NOTA: In cazul solicitarii unui alt produs se va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. In situatia in care clientul opteaza pentru un produs mai ieftin, diferenta de pret nu se va returna. Poli Top SRL va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce consumatorul a returnat produsul cumparat initial.
Returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor fara penalitati si fara invocarea unui motiv, se poate efectua in urmatoarele conditii:
4. Starea aparatelor si produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor, recomandam si mentinera ambalajelor;
5. In cazul defectiunilor aparute in urma utilizarii defectuoase a produsului;
6. In cazul in care consumatorul primeste un produs cu ambalaj deteriorat, isi da acordul la primire referitor la starea ambalajului si reclama ulterior defectiuni ale produsului intervenite in timpul transportului. Daca starea ambalajului este perfecta, iar ulterior se semnaleaza defectiuni ale produsului (in maxim de 14 zile de la primirea produsului), atunci consumatorul va beneficia de inlocuirea produsului (daca este in stoc), cheltuielile de transport fiind suportate de Poli Top SRL, sau de rambursarea integrala a sumei in cazul in care inlocuirea nu este posibila sau nu se doreste reexpedierea.
Produse ce au fost livrate gresit
1. Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat.
2. In cazul in care se doreste reexpedierea produsului, aceasta se va face in cel mai scurt timp (daca produsul mai este disponibil in stoc), cheltuielile de transport fiind suportate de catre Poli Top SRL, daca culpa livrarii gresite este a Societatii si de catre Client daca culpa ii apartine acestuia.
3. Daca plata a fost facuta anticipat si nu se doreste reexpedierea produsului, consumatorul va beneficia de rambursarea integrala a sumei (valoarea produsului + taxa de transport) daca culpa livrarii gresite este a noastra si de rambursarea contravalorii produsului, daca culpa livrarii gresite apartine consumatorului.
Returnarea produselor defecte in garantie:
4. In cazul defectiunilor ce impun inlocuirea produsului, consumatorul poate solicita inlocuirea produsului sau rambursarea valorii acestuia. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, consumatorul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, consumatorul va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de returnare/inlocuire vor fi suportate echitabil de catre cele doua parti astfel: cheltuielile de returnare de catre consumator, iar cele de inlocuire de catre Poli Top SRL. Produsul returnat in aceasta situatie trebuie sa fie ambalat corespunzator si trebuie insotit de fisa de inlocuire produs, certificatul de garantie si copie dupa factura, trebuie de asemenea sa contina toate accesoriile cu care a fost dotat la primire. Daca se agreeaza rambursarea aceasta se va face in maxim 15 zile de la receptionarea conforma a produsului.
5. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, Poli Top SRL are dreptul de solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Aceste dispozitii se aplica conf. O.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.
Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.
In cazul in care pentru produs este emis un certificat de garantie si se constata neconformitatea in perioada de garantie, se va dispune masura reparatorie cu respectarea OG 21/1992, Legii 449/2003 si a altor dispozitii legale in vigoare.
NOTA: In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.).
In orice situatie de returnare, solicitarea se face in scris pe adresa de mail: office@computherm.ro